Haal alles uit het plantenschap wat erin zit,  met Groene Dag

Meer omzet. Meer gemak. En meer tevreden consumenten. Dat is het voordeel van samenwerken met Groene Dag. We zijn het eerste merk in groene en bloeiende planten, exclusief voor het retailkanaal. Nu al jaarrond te vinden bij tientallen supermarkten in geheel Nederland.

EÉN MERKNAAM, ÉÉN UITSTRALING

Voorbij is de tijd dat planten naamloos in het schap staan. Met Groene Dag hebben klanten houvast. Het complete assortiment van Groene Dag is herkenbaar verpakt, in uniforme hoezen. Die uitstraling creëert vertrouwen. Het vertrouwen om toch nog maar even een groene of bloeiende plant mee te pakken. Ook omdat bij Groene Dag bloemistkwaliteit hand in hand gaat met supermarktprijzen. Prijzen die ook nog eens het hele jaar vast staan.

Ontzorgd, ontzorgd en nog eens ontzorgd
In veel supermarkten staat het hoekje met planten er maar een beetje verloren bij, letterlijk en figuurlijk. Niet bij Groene Dag. Eigen service merchandisers dragen zorg voor de perfecte presentatie. We zorgen voor transport, zetten het product aantrekkelijk neer, controleren bij onze regelmatige bezoeken of het aanbod er nog fris bij staat. Afhankelijk van de omloopsnelheid beleveren we tot vijfmaal per week. Het resultaat: minimale uitval, die we optimaliseren door je personeel de fijne plantenkneepjes bij te brengen.

Vers uit eigen land
Groene Dag is een 100% Hollands product. Omdat kwekers uit eigen land nu eenmaal de beste kwaliteit planten produceren. Voor elk product werken we met vaste kwekers. We maken afspraken over planningen, zodat we tijdig van aanvoer verzekerd zijn. Kwekers van Groene Dag werken alle volgens strenge richtlijnen. Op het gebied van kwaliteit, en zeker op het gebied van duurzaamheid.

De voordelen van Groene Dag op een rijtje:

  • Altijd het actuele assortiment groene en bloeiende planten voor binnen en buiten
  • Continuïteit in kwaliteit, herkenbaarheid in uitstraling
  • Altijd een vers schap door eigen service merchandisers
  • Maatwerk per verkooppunt, aan de hand van data-analyse
  • Compleet ontzorgd, van transport tot presentatie op het point of sale
  • Mogelijkheid om winkelpersoneel te trainen in onderhoud en presentatie

IK BEN MARCEL, DE NAAM ACHTER GROENE DAG

‘Al jarenlang stoorde het mij dat zoiets moois als planten anoniem in supermarkten worden verkocht. Met Groene Dag heb ik het initiatief genomen om een merk in het leven te roepen, exclusief voor het retailkanaal. En niet alleen een merk, maar meteen een compleet concept om supermarktmanagers te ontzorgen. Ik sta in voor de kwaliteit, en Niftrik Bloemen en Planten staat erachter.’

EEN COMPLEET ASSORTIMENT

Niet langer hoeft ú zich druk te maken over de planten met de hoogste omzet per vierkante meter. Dat heeft Groene Dag al voor u gedaan. Met veel gevoel voor consumentenvoorkeuren en vooral veel data. Aan de hand van de verkoop bij u in de winkel analyseren we continu of het assortiment wel optimaal is samengesteld.

Per outlet creëren we de ideale mix van groene en bloeiende planten, op de ruimte die elke supermarkt daarvoor ter beschikking stelt. Maatwerk dus, met een keus uit een basisassortiment van 20 soorten.

Hollands Vers